סגן השר מקלב: "דרשנו תמיד את פסקת ההתגברות"

אסתי פלד No Comments on סגן השר מקלב: "דרשנו תמיד את פסקת ההתגברות"

סגן השר אורי מקלב לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "מה שמנחה אותנו זה דין תורה, אנחנו שומרי חוק אז אנחנו מצייתים לבית המשפט. אין לנו עניין להחליש או לחזק את בית המשפט, אלא לשמור על יבנה וחכמיה" | האזינו

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שרת התחברות, וסגן השר במשרד ראש הממשלה, אורי מקלב שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר". "גפני רגיל להפגנות תחת ביתו, זה חלק מהמחיר שהוא משלם כאיש ציבור בעל השפעה. אנחנו לא קשורים למאבקים האלו, יש לנו דרישה לאורך שנים רבות לשנות דברים במערכת המשפט בגלל פסיקות שהיו נגדנו, זה לא קשור לחילופי השלטון".

"פסקת ההתגברות זו דרישה ישנה שלנו, מה שמנחה אותנו זה דין תורה, אנחנו שומרי חוק אז אנחנו מצייתים לבית המשפט. אין לנו עניין להחליש או לחזק את בית המשפט, אלא לשמור על יבנה וחכמיה" אמר מקלב.

"אנחנו נסתפק שישימו את פסקת ההתגברות על חוקים ספציפיים, על חוקים שלנו שנפסלו על ידי בית המשפט. אנחנו לא חייבים שזה יחול על כל חוק מצידנו" הוסיף.

בהתייחסות לחוק החמץ אמר: "בג"ץ אמר שצריך לחוקק חוק, הנושא של בתי החולים זה נקודתי, לא מנסים למנוע מאף אחד לאכול חמץ, אנחנו דואגים לחולים שמאושפזים בבתי החולים, שיוכלו להיות רגועים".

האזינו:

 

 



0 תגובות